بندرخت و لباس خشک کن برقی

5,400,000 تومان

هم رخت آویز هم خشک کن برقی لباس
ویژگی‌ها:
توان مصرفی: ۲۳۰ وات (220-240V/50Hz)
دارای تایمر خاموش شدن دستگاه و تنظیم درجه گرما از 30 الی 70 درجه
جنس بدنه: ABS ضد آب و میله و قطعات تمام آلومینیوم و ضد زنگ
دکمه پاور ضد آب
استاندارد CE و Rohs

افزودن به لیست مورد علاقه هامقایسه با
‫دسته‌بندی‌ها : ,

امروزه علاوه بر رعایت بهداشت، زیبایی ظاهری و هماهنگی رنگ و طرح وسایل مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی منازل نیز مورد توجه قرار گرفته و دوام کالاهای مورد استفاده در دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز از نکات مهم حین خرید است.

خشک‌کردن لباس‌های حساس نوزادان و یا خشک‌کردن و گرم نگه‌داشتن حوله و یا دستمال‌های تمیز در محیط مرطوب سرویس بهداشتی، از چالش‌های همیشگی در همه منازل است. با استفاده از رادیاتورهای مخصوص حوله خشک‌کن، این مشکل براحتی حل شده است، اما درصورتی که رادیاتور با لوله‌کشی آب گرم در سرویس بهداشتی در نظر گرفته نشده باشد، می‌توان از رادیاتورهای آماده در ترکیب با المنت‌های مجزا استفاده کرد که مستلزم نصب و صرف هزینه خواهد بود.

این رخت آویز حوله خشک‌کن از برند HomeTech، راهکاری خلاقانه برای حل مشکل خشک نشدن لباس و حوله‌ها در فصل سرد و یا در محیط‌های مرطوب است. یک رخت‌آویز به ظاهر عادی که با طراحی هوشمندانه، با قرارگیری المنت‌های گرمکن داخل بدنه، می تواند در مدت زمان کوتاهی، لباس های کاملاً خشک و مرتب فراهم کند.

عملکرد رخت آویز حوله خشک‌کن نکته خاصی ندارد و تنها با اتصال دوشاخه به برق و روشن کردن دکمه پاور، پس از ۱-۲ دقیقه، میله ها تا ۴۵-۵۰ درجه گرم می شود. در مورد استفاده از دستگاه باید دقت داشته باشید، دستگاه استاندارد مقاومت در مقابل رطوبت داشته اما در مقابل تماس مستقیم جریان آب، مقاوم نیست، بنابراین استفاده از آن در محیط حمام ممنوع است.

از نظر متریال، از آلومینیوم بسیار سبک اما مقاوم در ترکیب با پلاستیک ABS ساخته شده و تا ۷-۱۰ کیلوگرم تحمل وزنی دارد. رخت آویز حوله خشک‌کن به منظور خشک کردن البسه، پارچه، پرده، حوله که بطور کامل شسته و تمیز شده است، طراحی شده، بنابراین اگر پارچه به خوبی آبکشی نشده باشد و پودر شوینده در پارچه باقی بماند، احتمال رد انداختن روی پارچه بدلیل خشک شدن مواد شوینده وجود دارد.

ورودی برق رخت آویز حوله خشک‌کن، 220-240V/50Hz/230W با بازده گرمایی ۴۵-۵۵ درجه سانتی گراد است. استانداردهای رخت آویز حوله خشک‌کن شامل استانداردهای CE و Rohs بوده، در مقابل رطوبت مقاوم است. به هیچ عنوان دستگاه در محیطی که کودکان حضور دارند، به حال خود رها نشود، لباس ها را قبل از پهن کردن آبگیری کنید، در هنگام تمیز کردن، دستگاه را خاموش کنید.

این رخت آویز حوله خشک‌کن به طور تخصصی و کارشناسی شده برای انواع پارچه ها طراحی شده‌اند که با مصرف کم و بازدهی بالا نسبت به سایر محصولات مشابه، یکی از با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار ایران هستند. به جهت استفاده از قطعات با کیفیت، در ساخت قطعات، می‌توان طول عمر بالایی از آن انتظار داشت و توان گرمایشی مناسبی را نیز ایجاد می‌کند. دستگاه به لحاظ ایمنی در سطح استاندارد قرار دارد و در برابر رطوبت مقاوم است.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.