چراغ خواب سیلیکونی

990,000 تومان

چراغ خواب سیلیکونی یک نوع چراغ خواب است که برای ایجاد نور نرم و آرام در محیط‌های خوابیدنی به کار می‌رود. این چراغ‌ از مواد نرم و انعطاف‌پذیر مانند سیلیکون ساخته شده‌اند که به شکل‌پذیری و کاربری آسان آنها افزوده می‌شود

ناموجود

افزودن به لیست مورد علاقه هامقایسه با
‫دسته‌بندی‌ها : ,

کالای حاضر، چراغ خواب شب‌تاب سیلیکونی بدون BPA (بی‌خطر برای اطفال) است. کالا از مواد نرم و قابل شستشو ساخته شده است و کاملاً برای نوزادان بی‌خطر است. این کالا یک چراغ LED گرم ضد آب است که نور آن بسیار ملایم بوده، سوسو نمی‌زند و در تاریکی، آزاردهنده نیست. عملکرد با ضربه ملایم یا لمس و فشار مختصر روی بدنه نرم آن است که دارای ۳ سطح مختلف تنظیمات روشنایی است.
در قسمت زیرین دستگاه، دکمه روشن/خاموش قرار داشته و همچنین می‌توان نور را در حالت تایمر قرار داد تا پس از ۳۰ دقیقه بطور خودکار خاموش شود.
باتری دستگاه لیتیومی ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و براحتی با کابل USB همراه کالاشارژ می‌شود. این لامپ رومیزی قابل شارژ را باید با یک آداپتور (5V/1.0A یا همان آداپتورهای شارژ موبایل معمولی) یا یک دستگاه با خروجی USB شارژ کرد. دستگاه با هر شارژ، درصورت روشنایی مداوم، بیش از 6 ساعت کار می‌کند.
نور نرم و آرام: این چراغ‌ها به عنوان یک منبع نور آرام و نرم در محیط خوابیدنی عمل می‌کنند، که به افراد کمک می‌کند به راحتی بخوابند.
قابل حمل و انعطاف‌پذیری: به دلیل ساختار سیلیکونی، این چراغ‌ها انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانند به راحتی به اشکال مختلفی تغییر شکل دهند. برخی از این مدل‌ها ممکن است حتی قابل حمل باشند و بتوانید آنها را به هر جای خود ببرید.
مناسب برای کودکان: بسیاری از این چراغ‌ها به عنوان انتخاب مناسب برای اتاق خواب کودکان استفاده می‌شوند، زیرا نور آرام و رنگ‌های زیبا می‌توانند برای کمک به آرامش و خواب بهتر کودکان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.