گلدان فایبر گلاس سفید مدل دیانا

1,990,000 تومان

  • 🔸️گلدان فایبر گلاس🔸️
  • ارتفاع گلدان 55 سانت
  • قطر گلدان 30 سانت
  • رنگ بدنه سفید 
  • برای استفاده از این گلدان های آلومینیومی نیازی به درآوردن ظرف گل و تکان دادن ریشه گل نیستو می توانید به راحتی همراه با ظرف پلاستیکی در داخل گلدان قرار دهید .با این کار از آسیب به گلها جلوگیری کنید
  • ارسال حداکثر پنج روز کاری
افزودن به لیست مورد علاقه هامقایسه با
دسته بندی:

  (Fiberglass)یا فیبر شیشه کامپوزیتی از الیاف شیشه و مواد نفتی است با کاربرد گسترده در صنعت. ماده فایبرگلاس خواص بی‌نظیری دارد که در نتیجه ترکیب چند ماده گوناگون ایجاد می‌شود. این ماده نسبت به مواد تشکیل دهنده خود چگالی و وزن کمتر و دوام و استحکام بالاتری دارد. به همین دلیل است که از فایبرگلاس در ساخت دامنه گسترده‌ای از محصولات صنعتی استفاده می‌کنیم. فایبر گلاس می‌تواند از تولید پوشاک گرفته تا صنایع هوا-فضا و کشتی‌سازی بکار گرفته شود.

گلدان‌های فایبرگلاس به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد توجه در دکوراسیون داخلی و فضاهای خارجی قرار می‌گیرند. مزیت‌های استفاده از گلدان‌های فایبرگلاس عبارتند از:

  1. سبک و مقاوم: گلدان‌های فایبرگلاس به دلیل استفاده از مواد خاص، سبک و در عین حال مقاوم هستند. آنها می‌توانند با نیازهای استفاده در داخل و خارج از ساختمان سازگار باشند.
  2. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: فایبرگلاس مقاومت بالایی در برابر رطوبت، باران، حرارت، سرما و نور خورشید دارد. بنابراین، گلدان‌های فایبرگلاس می‌توانند در فضاهای خارجی و باغ‌ها استفاده شوند.
  3. طراحی و زیبایی: گلدان‌های فایبرگلاس معمولاً دارای طرح‌ها و طراحی‌های زیبا و متنوعی هستند. آنها می‌توانند به عنوان عناصر دکوراتیو و زیبایی‌بخش در فضاهای داخلی و خارجی عمل کنند

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.